21 nov. 2012

Swatch & review -oja Rimmel- ETHEREAL


Ce pun ei:

Lacurile de unghii 60 Seconds îmbină armonios stilul tău cu cel specific londonez.
Aplicarea acestuia este foarte rapida mulțumită pensulei Xpress Flat Brush – foarte lata si foarte precisa, ce oferă o acoperire completa a întregii unghii dintr-o singura aplicare, in timp ce legendara formula de uscare rapida întărește unghiile.
Noile lacuri de unghii 60 Seconds sunt singurele care iți fac unghiile sa vibreze non-stop!

Ce spun eu:
Nu am cronometrat sa vad dacă sunt numai 60'' dar se usucă  foarte repede,pensula lata îmi place foarte mult ,urăsc pensulele subțiri ,rezista pana la 4 zile fără baza(a 5-a a început sa se tocească la vârfuri),are 8 ml si costa intre 6-10 ron,disponibila in 38 de nuanțe.
Eu am nuanța 210 Ethereal pe care am câștigato la giveaway-ul organizat de Special Beauty dar deja am adăugat vreo 4 oje pe wishlist :)))
Eu sunt foarte mulțumită de oja asta :preț mic -rezistenta mare.

Sursa foto
Si asa arata oja ,pe unghii arata mult mai frumos decât in sticluță ,pentru swatch am aplicat 2 straturi de oja .
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Va plac ojele Rimmel?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'