16 mar. 2014

Haul & Notd

Am revenit dupa o absenta de 3 saptamani sa va arat ce am mai adunat in perioada asta.


Prima oja  e primita cadou de de la IUBI,Gabrini CONFETTI nr.128.
Comanda mea de pe moyra.ro ,2 oje Vamp :nr.07 si nr.13.
Ultima comanda AVON,stanga:Avon speed dry- shipwreck,dreapta:Avon speed dry -enchanted siren
Urmeaza comanda pe pe e-cosmetic.ro, flormar NEON-N001.
De la stanga la dreapta:Golden Rose Jolly Jewels 115,Golden Rose Rich Color 48 si 44.
Mi-am mai luat si Iluminatorul Essence :i love runaway,pe care am iutat sa il pozez :)
Mai jos e comanda de pe 1001 cosmetice.ro,2 oje Golden Rose Galaxy nr.15 (stanga) si nr.14 (dreapta)
2 oje essence: ESSENCE COLOUR&GO- BE BERRY NOW 175 (stanga) si ESSENCE COLOUR&GO - A HINT OF LOVE 169 (dreapta)
De pe 1001cosmetice mi-am luat si un blush ESSENCE CLASS OF 2013 -01 alpha better gamma
Si pentru final v-am pregatit si 2 manichiuri cu noile oje:)),prima ,pe unghiutele mele,cu Golden Rose Galaxy nr.15
A 2-a ,pe unghiutele lui vecina, cu Golden Rose Rich Color 44.
Va plac noile mele achizitii?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'