5 apr. 2014

Gel nails at home with ESSENCE



Pentru azi v-am pregatit o manichiura cu minunatul kit de la essence :Gel nails at home.
Nu am fost niciodata curioasa de unghiile cu gel desi mama mea punea si avea unghii cu gel iar eu imi rodeam unghiile tot nu am fost curioasa.
Inainte imi schimbam manichiura o data la 2-3 zile dar acum timpul nu imi mai permite  asa ca,caut mereu sa-mi fac manichiura sa reziste cat mai mult timp mai ales ca in ultima perioada unghiile mele au fost foarte fragile si pentru asta kit-ul asta s-a dovedit a fi perfect pentru mine.

Ce contine kit-ul Gel nails at home:
-Cleanser
-Primer
-Peel Off Gel Base
-Clear Gel Top Coat
-Manual cu instrucțiuni de folosire
Și mini-lampa UV de la Essence
Dupa ce am citit manualul de instructiuni m-am pus pe treaba,am sters unghiile de impuritati cu Cleanser-ul,am aplicat un strat gros de Peel Off Gel Base si am bagat unghia sub mini-lampa UV timp de 10 sec.,am sters unghia de reziduuri si am repetat procedura pe fiecare unghie .
Dupa ce am terminat cu baza am continuat cu aplicarea ojei(se poate folosi orice oja essence),eu am folosit essence-108 ultimate pink si 163 hey nude! (sand effect).
Am asteptat sa se usuce complet oja si am trecut la ultimul pas, am aplicat un strat gros de Clear Gel Top Coat avand avand grija sa acopar bine unghia  si apoi am pus unhia sub mini-lampa UV timp de 10 sec., am repetat procedura pe fiecare unghie ,am sters unghia de reziduuri iar rezultatul il vedeti mai jos.
DSCF7203


DSCF7198

DSCF7199

DSCF7202


Dupa 4 zile s-a  desprins la varf o unghie dar a mai rezistat o zi si intr-o pauza la munca le-am dat pe toate jos,o oja normala a2-a zi se tocea ,arata urat si trebuia sa le sterg si sa le fac iar dar cu gel-ul de la essence 5 zile nu m-am preocupat de manichiura,pentru mine e perfecta,iubesc kit-ul asta .

Kit-ul Gel nails at home l-am primit spre testare din partea :
Essence Romania
Multumesc!

Ce parere aveti,l-ati incercat?






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 comentarii:

  1. E interesanta treaba, dar nu mi-as face.

    RăspundețiȘtergere
  2. CrisLitlleCorner7 aprilie 2014 la 20:36

    Multumesc frumos!!! :*
    Nu m-a interesat niciodata gelul pe unghii dar kit-ul asta e fenomenal,nu dauneaza in nici un fel si se indeparteaza super usor ,in 2 min l-ai dat jos.

    RăspundețiȘtergere
  3. CrisLitlleCorner7 aprilie 2014 la 20:38

    Mie imi place,e foarte practic si foarte usor de folosit :)

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'