25 mai 2014

GOLDEN ROSE GALAXY NR.18-my love

Astazi vreau sa va arat o oja minunata de la Golden Rose ,una din cele 6 primite din partea celor de  la Golden Rose Romania,pe primele 3 vi le-am aratat AICI
si acum e timpul sa va arat si minunata oja din colectia Galaxy , texturata si superba , e nr.18 o combinatie perfecta  de glitter auriu si mov.

Mai detin din colectia Galaxy si  nr.14,
GOLDEN ROSE GALAXY NR15
Dar sa revenim la nr.15 pe care am folosit-o impreuna cu Golden Rose Rich color nr.14.

Daca va place o gasiti pe  http://www.cosmania.ro/ la pretul de 15 ron,oja are 10.3 ml,din 2 straturi e perfect opaca si superba :)
Va place alegerea mea?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

  1. Hannelore Gurbet25 mai 2014 la 20:47

    Inelarul arata super. Si eu am facut azi poze cu un trandafir :))

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'