4 iul. 2014

AVON Gel Finish - Candy Apple

Hello!!!
Azi a venit randul sa va arat ultima mea achizitie ,in materie de oje, de la Avon , Gel Finish - Candy Apple.
 Descriere oficiala:
Obține efectul de manichiură realizată la salon chiar la tine acasă!3 în 1√ bază pentru netezire şi protecţie√ culoare intensă dintr-o singură aplicare√ top coat pentru un plus de strălucire și rezistență .Cum acționează: Pensula cu design special asigură o aplicare ușoară și precisă. Ștergeți unghiile cu soluție de îndepărtare a lacului de unghii (chiar dacă nu aveți lac de unghii aplicat) și aplicați Lacul de unghii gel.

Suna bine nu?,acum sa va zic si parerea mea,culoarea e de un rosu aprins ,un rosu perfect as putea spune,promite culoare  intensă dintr-o singură aplicare dar ai nevoie de 3 aplicari sa fie opaca,dupa 2 straturi tot se vede putin unghia.
Eu am ales sa aplic o baza sa nu imi pateze unghia,am facut un  test si pateaza , daca  stregeti oja cu un dizolvant normal pateaza dar cu dizolvantul Kallos pe baza de ulei sa sters fara sa lase urme (recomand ),la capitolul rezistenta sta destul de bine, (cu baza) dupa 2 zile a inceput sa se toceasca putin la varfuri doar unghiile pe care nu aveam top coat aplicat dar nu a sarit si o port de 4 zile.
Finis-ul dupa cum promite si se vede e unul de gel,stralucitor si frumos fara urme.
Are 12ml si costa 22 ron (ceea ce mi se pare putin cam mult) ,eu am luat-o la oferta  cu 11 ron si in C 9 am vazut ca e 13.99ron.

 Dupa cum vedeti in poza de mai jos pe cele 2 unghii cu model  e putin schimbata culoarea ,asta din cauza top coat-ului Moyra -Shiny UV Coat care am observat ca modifica culoarea ojei(nu recomand :(
Cum  vi se pare AVON Gel Finish - Candy Apple?
Pupici si un weekend de vis :*



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa culoarea si super dragut modelul! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Culoarea arata foarte bine, este intr-adevar un rosu perfect...dar tinand cont ca pateaza si ca se toceste in 2 zile...eu nu as lua-o.

    Nu sunt fana a produselor Avon din pacate.

    Superbe unghii ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am nicio oja Avon gel finish, dar culoarea asta este superba. Ah, iar floricelele sunt perfecte! Le ador! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Its a cute shade, just like a candy Apple, xoxo.

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'